2009. szeptember 21., hétfő

Motivácó


Tegnap ismét szembesülnöm kellett azzal, hogy ez mennyire fontos.

Én kb. 2 éve kezdtem a francia tanulást, de valahogy soha nem voltam igazán elszánt, mert végső esetben azért gyakorlatilag mindent el lehet intézni angolul Brüsszelben. Korábban már említettem, hogy a számolással komoly problémáim vannak még ennyi idő után is. Tegnap kedves barátommal olyat játszottunk, hogy egy számítógépes program véletlenszerűen számokat diktál, amiket le kell írni. Ő kemény 2 hete tanul franciául. Ehhez képest a következő eredmény született: 0 és 20 között mindkettőnknek 2 hibája volt. 0 és 80 között már neki volt kevesebb hibája, 100 felett már nem akartam versenyezni.

Remélem, a sokáig tart majd a lelkesedése francia tanulás ügyben! :-)

No response to “Motivácó”

 
© 2009 Egy EU-s vendégmunkás kalandjai.... All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz