2009. július 10., péntek

Sün Aladár? Vagy Sün Dorottya?

Ma megmentettünk egy sünt.


Természetesen nem én vettem észre, hogy szegény beleesett egy aknába itt a nagy villamosépítésben, hiszen én köztudottan nem figyelek a részletekre.

Mentő-társamnak viszont megfogni nem akaródzott a sünt, úgyhogy tökéletes párost alkottunk.

Kicsit csalódtam az emberekben, mert azt hittem, mire este visszamegyünk - mert a sün már délután is ott volt a gödörben - nem lesz kit megmenteni. De ott volt, úgyhogy végül kiszedtük. Íme a mentőakció képekben:

1, Sün beesve a gödörbe. Szegény már annyira ki volt purcanva, hogy először azt hittük elpusztult, de kicsit megpiszkáltuk bottal és rögtön megmozdult.



2, Sün a gödörből való kiszedés után, a rózsaszín papír szatyorba való behelyezés előtt.



3, A sünt élettani vizsgálatoknak vetem alá. Eredmény: él, csak szarul van.


4. Sün a másodszori elengedés előtt. Az első elengedésnél nagyon nehezen idult, így elvittük egy pocsolyáig, hátha szomjas. Nem volt az. Viszont biztos azt gondolta, "basszátok meg, mostmár a hasam alja is vizes!"





5. Sün elindul a szabadság felé. Remegő lábakkal és minden bizonnyal azzal a szent fogadalommal a fejében, hogy a jövőben messzire elkerüli a benzinkutakat.






Innen is sok szerencsét és további boldog életet kívánunk neki!
A Mentőcsapat

6 Responses to “Sün Aladár? Vagy Sün Dorottya?”

Ha írta...

örömmel tudatom minden leendő kommentelővel, hogy már működik a megjegyzés küldése opció is.

eszter írta...

én akarok megjegyzéseket küldeni, de még mindig bonyolult szerintem... szóval örülök, hogy végre idetaláltam (csúnya húzás volt ez a titkos költözés!!!), de azóta is izgulok, hogy hogy sikerült a corki vendég vacsorája!!! tessék beszámolni róla! és hogy van a kedves corki vendég? vagy ezt ne tőled kérdezzem?

eszter írta...

franciául én is sokáig csak 12-ig tudtam üzembiztosan számolni, bár néha végig kellett mondanom azt a francia versikét, amiből tudtam a számokat, úgyhogy nem tudom, hogy úgy ér-e... de ne aggódj, menni fog!

eszter írta...

most szétoffolom itt a dolgokat, bocs, de legalább lesz sok kommented: szóval nekem is nagyon hiányzik a színház, szerintem ez az, ami pótolhatatlan. és a tervek szerint csak nyáron megyünk majd haza, akkor meg nincs is. Ja, és itt ugye lenne rengeteg színház, ha tudnék spanyolul (olyan broadway, off-broadway, off-off-broadway a rendszer, ha jól értem), de most a sertésinfluenza miatt nem tartanak előadásokat.

eszter írta...

SÜN BALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁZS - éljenek a hős megmentők!!!

 
© 2009 Egy EU-s vendégmunkás kalandjai.... All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz