2009. október 2., péntek

Úttörőtábori hangulatban

Teljes erővel dübörög a festés. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a hálószobából gyakorlatilag minden ki lett hordva, a cuccok nagy részét rejtő óriás szekrény is üres, tartalma a nappaliban az egyik kanapén van toronyba halmozva. Ezzel párhuzamosan tegnap átjött az egyik régi pajtim a csodálatos fúrógépével és megszerelte a székeket. Aki már volt nálunk vendégségben, tudja mennyire veszélyesek voltak a "Pinna-féle gyilkos székek".



Az fúrástól-faragástól, no meg a festéstől teljesen úttörőtábori a hangulat. És bár elég zavaró, hogy szinte lehetetlen bármit is megtalálni, régen nevettem annyit, mint az elmúlt napokban. Kedves barátomból csak úgy dől a hülyeség. Annyi vicceset mondott tegnap, hogy már komolyan gyanakodni kezdtem, hogy szívott valamit.

Mivel leülni sincs nagyon hová, tegnap már 10-kor elkészítettük tábori ágyainkat és bemásztunk. Bár megállapítottuk, hogy még soha nem feküdtünk le ennyire korán, természetesen még 2 órát beszélgettünk az élet dolgairól. Az éjszaka nem sikerül ennyire jól: az idegen hely miatt fél éjszaka mászkáltam és kedves barátom is felkelt már 6-kor.


Tegnap még csapatépítőzni is voltam. Először szkeptikus voltam azzal kapcsolatban, hogy lehet-e egy egész napon át gyilkosost játszani egy farmon, de végül ez lett az egyik legjobb csapatépítő, amin voltam. Szóval, ha jók a szervezők és jók a feladatok, akkor nagyon jó kis játékok lehet csinálni, akár egy teljes napon át.

No response to “Úttörőtábori hangulatban”

 
© 2009 Egy EU-s vendégmunkás kalandjai.... All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz