2008. június 8., vasárnap

Bruges

Ez a bejegyzés nem arról szól, hogy lettem volna Bruges-ben, ugyanis még nem voltam, viszont megnéztem az IN BRUGES (http://en.wikipedia.org/wiki/In_Bruges ) című filmet. Magyarországon Erőszakik címmel játszák. A fordító egy idióta és ezzel a címmel valószínűleg a potenciális nézők felét elriasztotta, úgyhogy szerintem a forgalmazó simán kérhet tőle kártérítést.

A film - bár sokat lehet rajta nevetni - nem vígjáték. Viszont nagyon jó. Mindhárom főszereplő zseniális, és bár nem vagyok Colin Farrell rajongó, ebben még ő is szuper volt. Ralph Fiennes is nagyon jó volt, de szerencsétlen nagyon csúnyán öregszik. Ha tehetitek, nézzétek meg! Én hamarosan Bruges-t is meg fogom, valószínűleg június 27-én.

 
© 2009 Egy EU-s vendégmunkás kalandjai.... All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz